Direktlänk till inlägg 21 december 2013

Craving

Av Alexandra - 21 december 2013 20:59

Nu har jag kommit underfull med min craving!
Jag har ett fruktansvärt sug efter grönsaker och frukt!
Något jag kan äta medans sambon äter chips är isbergssallad, gurka, tomat och sån salladsolja man blandar med sån krydda!!!

 
 
natalia

natalia

31 december 2013 13:15

Läs gärna detta så jag så snar som möjligt kan göra en giveaway! :D
Kram och Gott Nytt år! :D
http://nattis98.bloggplatsen.se/2013/12/31/10446068-las-las-las/

http://nattis98.bloggplatsen.se

Alexandra

4 januari 2014 01:21

Jag har varit inne hos dig och kollat!! Sjukt kul o läsa ?kram

 
Kattis

Kattis

24 januari 2014 15:07

Va skönt de borde va o komma på va man har sug efter,
jag har inte listat ut det än då jag byter hela tiden känns det som :P

Men va kul att vi är beräknade samtidigt!
Det är helt underbart, även fast jag måste erkänna att ja kan gå o mummla "snälla rara somna om" när h*n sätter igång på jobbet :P
Oftast är de typ morgon o kväll jag känner de, o så nån gång typ mitt på dan hittills som känns som ett återkommande mönster :P
Sj då? :)

http://finduslillaarta.bloggplatsen.se

Alexandra

19 maj 2014 11:38

Suget på saker kommer och går på olika saker såklart, denna veckan är det filmjölk och äppelmos som gäller! Hahah

Haha ja ibland kan det väl bli lite för mycket !
Jag känner framför allt av på kvällen när jag går och lägger mig, då känner jag det otroligt mycket, nästan som en myrstack i magen, fast jäkligt stora myror isåfall! Sedan efter frukost på jobb runt 9-10.30, det slår aldrig fel! ?
Hur är det men maten, äter du mycket och på konstiga tider?

Själv sitter jag just nu 04.47 och äter fil o äppelmos med havrefras! Trots att vi åt fondue i mängder igår men väldigt mycket kött!
Jag vaknar alltid mellan 3 och 5 på morgonen och är hungrig och grymt kissinödig! (Det sägs förresten att när man kommer över vecka 30 kan man förutspå barnets dygnsrytm genom att skriva upp vilka tider du är kissnödig på dygnet) stämde in precis på min svägerska!!
Någonting sa dom också med maten när man är hungrig, något om att barnet tar åt sig mest näring de tider på dygnet som man är hungrig ( typ på natten för mig så med andra ord)
Jag har sett ett mönster i detta nu, varannan vecka lyckas jag sova hela natten och varannan vecka är jag uppe mellan 3-5 och äter, lite tröttsamt! Sambon tycker det är jättekul!!! :p

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra - 10 april 2014 08:57

Igår kopplade min kära pappa in våra nya tvättmaskin o tumlare och jag Älskar att tvätta i den och tumlaren är bara så rolig!! Jag satt på en stol framför och kollade! Den doserar själv, väger tvätten, känner av vilket tyg det är och hur många grade...

Av Alexandra - 2 april 2014 21:28


En vårinSpirerad design med rosa och lila glitter

Av Alexandra - 20 mars 2014 13:07


Denna gången kör jag på en vit design med vårblommor, lite glitter och kristaller! För att skoja till det har jag gjort samma design på ringfingrarna fast rosa!!! ...

Av Alexandra - 14 februari 2014 09:49

Hej Alla!   Inatt hade jag den jobbigaste förlossningen EVER!! Jag drömde inatt att jag var på förlossningen och jag hade så otroligt ont, men de onda satt liksom på fel ställe så jag frågade barnmorskan, är det såhär det ska kännas med värkar?...

Av Alexandra - 12 februari 2014 11:24

EXAKT så här hände mig.Första dag på sista mensen var 16 september.Befrukningen skedde mellan 4-7 oktober.Det började sedan spänna och dra i magen, mensvärk på mensvärk på mensvärk.1 november fick jag bekräftat positivt gos barnmorskan. (jag blev oro...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gravid


Ovido - Quiz & Flashcards