Alla inlägg under januari 2014

Av Alexandra - 25 januari 2014 04:56

Själv sitter jag just nu 04.47 och äter fil o äppelmos med havrefras! Trots att vi åt fondue i mängder igår men väldigt mycket kött!
Jag vaknar alltid mellan 3 och 5 på morgonen och är hungrig och grymt kissinödig! (Det sägs förresten att när man kommer över vecka 30 kan man förutspå barnets dygnsrytm genom att skriva upp vilka tider du är kissnödig på dygnet) stämde in precis på min svägerska!!
Någonting sa dom också med maten när man är hungrig, något om att barnet tar åt sig mest näring de tider på dygnet som man är hungrig ( typ på natten för mig så med andra ord)
Jag har sett ett mönster i detta nu, varannan vecka lyckas jag sova hela natten och varannan vecka är jag uppe mellan 3-5 och äter, lite tröttsamt! Sambon tycker det är jättekul, medans jag tycker det är halvkul att vakna 2 timmar senare när han vill gå upp och jag har ätit halva natten känns det som! Hahaha

Av Alexandra - 20 januari 2014 17:52

Nya naglar med endast gelé på mina naturliga naglar! Fick hem allt nytt jag beställt! 24 blandade, glitter , matallic och solid färg!! Sjukt kul att testa allt nytt! Denna gången blev det en väldigt neutral design!

Av Alexandra - 20 januari 2014 13:41

Då har vi äntligen köpt vårt hus! Och lägenheten är såld!
Nu återstår allt kul kvar, halvrenovera huset!
Vi ska måla, tapetsera, sätta nya dörrar, ta bort panel, ändra köket och massa annat kul!
Nu står vi på den plattan att vi ska köpa diskmaskin, tumlare, tvättmaskin! Kuuuuul !!!

Nästa projekt blir Kottes rum när vi är klara med nedanvåningen!?

Vi får huset 14 mars och då ska vi börja fixa med en gång! We like!??

Av Alexandra - 20 januari 2014 13:22

Då har vi äntligen köpt vårt hus! Och lägenheten är såld!
Nu återstår allt kul kvar, halvrenovera huset!
Vi ska måla, tapetsera, sätta nya dörrar, ta bort panel, ändra köket och massa annat kul!
Nu står vi på den plattan att vi ska köpa diskmaskin, tumlare, tvättmaskin! Kuuuuul !!!

Nästa projekt blir Kottes rum när vi är klara med nedanvåningen!?

Vi får huset 14 mars och då ska vi börja fixa med en gång! We like!??

Av Alexandra - 13 januari 2014 19:13

Äntligen mår jag så bra att jag kan träna igen! Riktigt härligt!
Nu har jag börjat lugnt med att gå på bandet och gjort lite enkla sneda magövningar samt tränat benen så smått!
Man får ju börja lugnt nu när man inte tränat på 2 månader! Haha

Ovanpå allt håller vår lägenhet på att säljas och är i full gång med visningar och grejor!
Nu väntar vi bara på att värt hus ska dyka upp! Fan alla husen är ju helt åt helvete!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gravid


Ovido - Quiz & Flashcards